Favoriter


KLÄDER
Skor:
Jag bara älskar att använda klackar, dock så blir det inte så mycket pga jobbet.
Sneakers: Inga sneakers för min del.
Jeans: Mina favorit måste nog bli ett par trasiga från Puss&kram (kan hända att jag slängt dem tom) :S
T-shirt: Tighta med tryck är snyggt
Underkläder: Älskar spets, hotpants och bh som matchar är snyggt

ACCESSOARER
Väska: En svart axelväska från Åhlens
Plånbok: En stor, brun/beigh från ålandsbåten
Solglasögon: Haha, måste säga dem från H&M för 5kr
Klocka: Används ej

BADRUM
Tandkräm: Den som är blå, vit och röd (: Nåonting på A va?
Tvål: Olika
Parfym: D&G - the one
Medicin: Astma, allergi, p-piller (räknas?!)
Vitamin: Skulle vara brustabletterna :p
Huvudvärkstablett: Jag tar det som finns hemma

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka citron
Vin: vitt
Bröd: vitt och onyttgt är godast
Glass: vanilj/jordgubb

HEMMA
Säng: En stor
Lakan: Gråa eller beiga
Espressomaskin: Noppe
Kylskåp: Vita är dom ijallafall

Dessa listor ser man på allas bloggar så jag tänkte bjuda på en jag också (:

Kommentarer
Postat av: jennifer

hej gullis! det är bara bra här, med dig då?

puss

2008-10-01 @ 10:49:07
URL: http://jempass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback