.

dagens..

Dagens låt: Rullar fram med Fronda, (maddo förstår va?!) ;)
Dagens frisyr: Uppsatt "moppefrilla"
Dagens smink: Enbart två drag med mascara
Dagens klädsel: Strumpbyxor, randig body, kjol och cardigan. Har även haft citymail kläderna på mig ;)
Dagens händelse: Eva fyller 44år, Grattis till dig
Dagens planer: (kvällens planer) Kolla på Bring it on och mysa med älsklingen
Dagens vill ha i allmänhet: En paraplydrink och solsken
Dagens materiella vill ha: En första hjälpen väska till min bil, (vilket jag köpt också)
Dagens beroende: En chokladbit från ica
Dagens tråkigaste: Splittningen
Dagens köp: Första hjälpen väskan!
Dagens mat: Pizza, och pankakor (:
Dagens mående: Sjukling

Kommentarer
Postat av: MAria

vad har du för bil? :)

2008-09-18 @ 09:30:45
Postat av: Linda

Maria: Jag har en hyundai atos (; skit söt hihi!

2008-09-22 @ 19:52:24
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback