bring back me?

Nu säger jag farväl till mitt jobb som cityman och välkommnar imorron ett "nytt" jobb som heltids servitris/värdinna. Man kan ju inte påstå att jag är helt ny på jobbet då jag extra jobbat på Aske i två år. Nu har jag fått chansen till heltid, and i love it. Men jag kan ju medge på en gång att jag kommer att sakna mitt gamla jobb, kanske inte jobbet.. Men alla underbara människor som jobbar där kommer jag att sakna. Men eftersom jag förmodligen är ledig på fredag så ska jag kanske åka och jobba på citymail för att jag vill (A) hihi. Fick tydligen köra min runda då också, så det är ju bra! (: Stackars lilla maddo som jag lämnar helt ensammen :S men hon klarar sig med alla andra hoppas jag! (:

Har även shoppat lite idag också, ett nytt snygg nattlinne som jag tänker använda som "festlinne" och en ljusgul Bh samt en träningsväska då min andra luktar väldigt illa :/. Ska lägga ut mer bilder sen så ni får kika lite. Vi har ju fått en ny data hem nu också så ska lägga in alla bilder :D hihi. I promiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback