work

Jag tycker att jag jobbar hela tiden, från att jag började på mitt gammelnya jobb har jag jobbat sex dagar/veckan. Snart hoppas jag att de ska bli ändring på det, orkar inte bara ha en dags helg, :/ det gör mig trött må jag säga. Den här helgen har jag nästan två dagars helg men då måste jag jobba 16.00 till 03.00 på fredagen så jag vet inte vad man ska kalla det egentligen, tur fan är att det är roligt ijallafall. (: Helgen efter denna (alltså v.45) måste jag jobba lördag morgon (6-10) det gör alltså så att min fredags kväll försvinner, ååhhh. Och inte nog med det, snart börjar alla dessa julbord också. Det blir förhoppningsvis mer lugnt efter jul, :) men roligt har jag ijallafall. Idag börjar jag inte försen 15.30 och slutar 00.30. helt okej om man får denna lååånga sovmoron! Ibland är det ju såå skönt att sova länge och idag åt jag två kolabollar till frukost! Lyckost jag är då, ;p Snart ska vi få nya jobbkläder också, och de kan man ju säga att jag ser fram emot ganska enormt mycket. Då jag går i jobbkläder dygnet runt så vill man ju för baskingen trivas i det man bär också, eller?! Så snart kommer våra jobb outfits vara så grymt snygga! Ouf vad jag längtar! Nu ska jag borsta tänderna och åka hem från stefan för att hinna göra någonting hemma också. SEE YOU BIIATCHEES ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback