fika & böter

Hämtade Johanna vid tolv tiden, hon fick åka me mej upp för backen för att lämna stefan. När pojken var lämnad så bar det av mot centrum för att möta upp maddo för en fika. Vi satte oss på Valhall och beställde efter en stund, vi hade ju en del att snacka om eftersom det var ett tag sen sist. Hannas mage va jätte gullig och rund, ska bli spännande att hon ska få en liten bebis. Man kan inte riktigt förstå det, men hon kommer att bli världens bästa mamma, det kan jag lova! (: Satt på valhall i nästan 2 och en halv timme och sen gick vi upp på lindex för att kika lite bebiskläder och så, efter det gick vi in för att hälsa på Robin på intersport. Det sista vi gjorde var att ta en sväng förbi kicks så att jag och maddo fick köpa lite smink, köpte en mascara och en mineral foundation, som jag hoppas på är bra (:. På köpet fick man även en partyväska med lite produkter i, ska visa sen ;) När jag hade sagt hej då till johanna och maddo gick jag för att sätta mej i min egna bil och köra på 2års kalas. Då insåg jag att jag fått parkerings böter, tjofaderittan så skoj. Jag hade varit borta i tre timmar och det är i tre timmar man får parkera, men tydligen bara en timme där just jag råkade stå. Några svordommar flög väl ur mig och det var väl tur att p bötern var billig idag. Man lär sig av sina misstag som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback