energi

Det är så himla roligt när folk skriver massa kommentarer till olika inlägg med olika namn, (ibland anonyma) från samma IP adress, ibland undrar man hur folk tänker. Inte för att jag bryr mig men ni förstår nog vad jag menar. Det är så otroligt att folk orkar "driva" eller dom tror att dom driver?! men inte lyckas så vidare värst bra eftersom dom inte ligger steget före eller? Dummer, IP adresser sparas och man kan se vilka kommentarer som är från samma, herregud väx upp. Skriv inte i min blogg och andras bloggar om ni inte har någonting vettigt att skriva. Ville bara ha detta sagt så hoppas att ni skärper er vänner, (:

Nu sitter jag och väntar på att ÄLSKLINGEN ska komma ner från sitt pizzakäkande, sen tror jag att det ev blir lite gossip tittande förhoppningsvis! (: Ska slänga mej i duschen också och sova ganska tidigt eftersom jag börjar jobba klockan sex imorron bitti. Ska bli skönt att sluta tre imorron ijallafall, dock så vet jag inte om vi har P möte imorron. Men det blir väl helt ok ändå. Så imorron blir det nog bara en chilkväll med film & jordnötsringar kanske? ;) Ska bli mys ijallafall. Tjejerna (eller Emma och Jen) ville ut på lördag, men jag hissade inte direkt det förslaget utan det blev en grov diss, jag ska nämligen upp och jobba på söndag, iof klockan ett men ijallafall! (:

Har beställt lite kläder från H&M också, bla. en fin bikini som jag ska spara tills sommarvädret och en "klänning". Det känns lite bra att beställa sommarkläder nu när det är så mörkt och trisst ute, så att längtan blir större för några minuter. Iof så gillar jag vintern också.

Med denna bild så avslutar jag mitt inlägg, ni är bäst.









Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bäst :) Men vänta du bara, efter lite övertalning följer du nog med ut på lördag iaf ;) hihi <3

2008-10-16 @ 21:36:43
Postat av: jossan

jag hjärta er! <3

2008-10-18 @ 12:34:57
URL: http://j00ssan.blogg.se/
Postat av: jenn

mina älskade älskade tjejer! <3

2008-10-24 @ 14:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback