trött

sitter i älsklingens soffa med laptopen i knät och täcke runt mig, är så trött och frussen. Ska snart ta av mig min jobboutfit och sätta på mig min hockey tittar outfit istället, måste ju hejja på sötnosen lite. Kommer dock inte orka att se alla perioderna. Åker nog hem efter andra perioden skulle jag tro, orkar inte se alla eftersom jag ska upp fem imorgon. Svider lite att behöve gå upp sådär tidigt, men men. Nu äre bara  torsdagk kvar och sen fredag daaag, sen blire kul kul på kvällen. :) Freja ska dock inte stanna kvar såä jag är lite besviken, men prinsen är ju kvar med mej ijallafall så att jag slipper vara helt solo :p Nej nu börjar jag gäspa också, :S Har shoppat lite på senaste tiden också, så ja ska lägga ut lite pics så fort som möjligt om jag orkar de vill säga. Nu ska jag byta om, sådeså!! yeeaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback