träna

Nu ska jag strax hämta upp emma för att sedan åka ner till gymmet för att träna lite. Ska bli skönt att få röra på sig lite grann, har ju haft ett litet träings uppehåll med laget dåråå. ;). Så snart är man i full fart igen, jag rör mig så pass mycket på jobbet så jag får ändå träning, men inte på samma vis. Inte går jag upp ett kg heller så det är ju super bra.

Imorgon är det sista dagen på jobbet för den här veckan, tro det eller ej, men jag hara faktist en heeeelt ledig helg på en och en halv månad. Fick dock reda på att det är åtta ankommst på söndag och om det blir fler så är risken att vi får jobba ändå. men man kan väl hoppas på att få vara lite ledig ijallafall. Imorgon blire vinkväll med brudarna hos jossan i think. Jen skulle nog också vara med och det var ju ett tag sen så de blir roligt. Nästa helg ska jag och freja dra klackarna i taket på friibergh, och pontus såååklart ;) Ska blii såå najs!

Nu ska jag no packa och åka så att jag inte blir sen till emmssiiie ;p

puss o kram hjärtebarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback