.

 Det enda jag skriver om nuförtiden är ju bara jobb, men är det så konstigt då när man jobbar hela tiden?! haha , jag förstår inte att folk har tid att datanörda hela tiden, jag skriver när jag har lust, punkt slut! (: Och just nu så har jag faktist lust, ;p Härromdagen så klickade jag hem lite saker från H&M och det blev en svart snygg klänning och en marin blå topp, så jag är glá. Hoppas att få mina varor från Yves snart också, det är bla. lite julklappar där i. Så jag är snaaart klar me alla klappar och det är ju såå skönt. Vet inte vad jag ska köpa till älsklingen än dock, :/ någon som har en idé?

Kommer ni ihåg att jag beställde lakan och gardiner från Ellos? Fick ju hem gardinerna helt utan problem, fick även hem lakanen fast fel sort, så jag sände tillbaka dem och skickade eftrer nya. Fick hem de nya som också visade sig vara helt fel (samma jag fick förra gången) Därför så ringer jag till Ellos för att säga att jag fått fel för andra gången, killen i luren hjä'lper mig att beställa dem rätta lakanen. Fick hem dem igår och det var fel igen, jag fick nog damp. stoppade ner lakanen i lådan igen och skrev att jag aldrig i hela livet ska beställa från ellos mer.  PUNKT SLUT!


Inga söta lakan för min del.

Kommentarer
Postat av: h3mlig

Köp en puck! Lär han uppskatta!

2008-11-07 @ 12:57:11
Postat av: Linda

guud vilken bra ide, det var ju precis vad jag hade tänkt mig att ge min älskling! (: tack för tipset!

2008-11-07 @ 13:18:29
URL: http://lindavictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback