RUMMEL & RABALDER

Nu ska jag berätta lite kort om helgens händelser, ja eller ijallafall om lördagens/söndagens händelser. Fredagen va dock inte så speciellt rolig eftersom jag jobbade hela kvällen på mitt nya jobb (: (arbetsintervjun gick alltså bra) På lördagen spleade vi först match i Tierp, dock så spelade jag inte så mycket eftersom jag e sjuk :/ tur att mor&far e bortresta annars hade jag aldri fått spela ^^ hihi. På kvällen bjöd jag hem josse, nordan och emma till mej & Stefan (: Daniel o Nicklas va också hemma (:. Kvällen började med Tacos, chips, godis och annat onyttigt! :) Först kollade vi på hockey och sverige torskade ju :S sen började utmaningarna i Rummel&Rabalder jakten efter DR. Franks mask. Jag ledde på mina 9900 poäng ett tag med sedan fick Nordan 10300 poäng. Jag spleade igen och nordan va så nervös så att han hoppade upp&ner i vardagsrummet. Emma spelade också lite och hon blev utsädd av mej till årets ROOCKIIE! haha.  Men jag slog aldrig nordans rekord :( När josse, emma o krippen åkt så slog daniel nordan med EN OSTBÅGE!!!
image260
 
Men när jag kom hem idag så skedde detta :

image261

YEEEEEES BABY! gissa vem jag ringde direkt! :p

Idag har jag, josse och emma också varit i stan och myst. Vi har shoppat en massa presenter till Jossan och Jennilee, så vi hoppas att de duger ;). Kan ju inte berätta va smo köpits eftersom de läser min blogg ;p. Men kanske kan visa sen.. (: Jag och emma prövade också en jättefin" baderäkt på Gina, och vi skratta så vi tjöt. dock så läggs ingen bild ut som ni kanske förstår.. :p

Nu ska jag kila och laga BURRITOS, skriver mer sen och ska lägga ut mer fina bilder (:

P&K

Kommentarer
Postat av: jen

jag lovar att inte läsa din blogg om du skriver ;) hihi

2008-05-18 @ 18:46:17
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se
Postat av: Linda

Haha , in your dreams baby! (:

skriver när jag kommer hem från bilkörandet ;)

2008-05-18 @ 18:51:04
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se
Postat av: Emma

Jag är sååå stolt över dej hjärtat! Att du ligger etta är ju fantastiskt ;) Hihi man ser även mitt namn på nionde plats *stolt* ;D
KYSS!

2008-05-18 @ 22:03:54
Postat av: Linda

Emma, du kommer snart smygandes upp på listan ;)
SMEK!

2008-05-18 @ 22:43:27
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se
Postat av: Stefan

haha, seriöst! Jävla nördar ni är :))
vill bara påpeka att jag var grymmast efter runda 1, FÖRSTA gången jag nånsin körde så vann jag mot veteranen Linda :p

2008-05-18 @ 23:04:28
Postat av: Linda

Haha runda 1, så kallat uppvärmning ;)
love

2008-05-18 @ 23:06:40
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se
Postat av: Stefan

Uppvärmning och uppvärmning.. Det var hela matchen för mig, lika bra att lägga av på topp! ;D

2008-05-18 @ 23:09:52
Postat av: Linda

Och... som du såg så la jag av på TOPP också ;) ägd .. hihi
LoVE

2008-05-18 @ 23:11:20
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se
Postat av: Stefan

Jo, men du satt ju där i flera timmar också och försökte ;o

2008-05-18 @ 23:26:13
Postat av: Linda

haha lite att ta i där söto

2008-05-18 @ 23:29:08
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback