plugg :/

Har absolut inte tid med att blogga nu, men eftersom de var ett tag sen så måste jag berätta lite om veckans händelser. (: I onsdags var det mösspåtagning i skolan och vi tog på oss mössorna, sjöng lite och myste i gräset med pizza och läsk! Eftersom det var varlborg så hade vi planerat in grillning på kvällen hemma hos Jennilees pappa. Vi hade även tänk att kila ner till Rilles efter grillningen med det blev dock inte så. Istället var vi kvar hos Jen och vi hade kul men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mej, hmm jaa. Men men, på fredagen skulle mösspåtagningen äga rum igen, och denna gång på T. Jag hade skit kul och jag ska lägga upp lite fina bilder sen (: Fick ta hand om älskling då han var stor stekaren vid baren! Det bjöds på shottar hit&dit av bartendern. :p Så jag undrar vilket håll han var lagd åt. Men Stefan tackade och tog emot med ett stort smaaajjjjjl! :D Hemgång och jag fick pyssla om Stefan då han inte mådde speciellt bra. Vaknade vid elva och jag, stefan och emma begav oss till Herrarnas Håbo FF match. Värmen stekte och jag har bränt mej lite, men heldre bränns det lite, än att inte få någon färg alls. (: that´s it!

Nej, skriver mer sen... Nu ska jag plugga & hjälpa mor med maten (: byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback