Lördag

Man kan ju säga att det har varit extremt mycket fotboll idag. Hade samling kvart i tolv för att spela match klockan ett med Håbo FF mot Gimo. Matchen slutade 3-1 till oss och sista målet gjordes utav meeeej ;D hihi* Eftter matchen var de bara att byta om till Bålsta FF matchställ, så jag och bea käkade lite pastasallad och en glass och sen var vi ute på banan igen. I denna hetta spelade jag först ca 75 minuter och i andra matchen sa vår tränare att vi inte fick spela så mycket eftersom han ville spara oss till på tisdag. Nisse sa; MAX 30minuter. Men eftersom inte Nisse coachar detta lag så blev de ju asså lite mer än 30minuter ;). vi förlorade tråkigt nog med 3-1 mot ... hm , ja?! nått lag helt enkelt. Man kan ju säga att de har tagit grovt på kroppen att spela två matcher under en dag. Värmen var ju även på topp idag, vilket var synd i mitt läge. Men men nu e denna fotbollsdag avklarad och jag ser fram emot matchen på tisdag då de även sägs att jag ska starta?! Lets seee.

Såhär skriver hemsidan om matchen;

13:00 Håbo FF-Gimo IF FK (dam division 3) 3-1 (2-0).

2-0 ledning i paus efter stabilt spel mestadels förlagt till Gimois planhalva förbyttes i klar Gimodominas i andra. Efter Gimos reducering med 15 minuter kvar räddade vi bland annat på mållinjen. Linda Johansson svgjorde genom ett snyggt mål på hörnretur.


Nu ska jag och älskling kila hem till Emmsii och Jossan för att ha en liten myskväll, UTAN smink ^^ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback