BTW

Gårdagen började med ett telefonsamtal till Jettis som fyllde år igår, (: jag lät henne inte höra min vackra stämma, men de kanske kommer ikväll. haha. På dagen i skolan så skulle jag, Josse och Maddo göra den där El-labben. Vi skulle göra den tillsammans med vår mentor. När vi sitter i rummet och pysslar me sladdarna så säger mentorn att jag ser ut som en elektriker, kanske ska du sattsa på en elektriker karriär? Haha, joda visst gick det bra för mej. Josse hade lite problem i början men eftter ett tag så kom hon igång rejält. Maddo pallade dock inte göra klart sin så vi fick inte se om hennes sladdar fungerade. När jag och josse var klara för att prova våra sladdar så började Josse, ÅÅh, hennes lampa lös (: Tjoohhho. Efter var det min sladd som skulle in i väggen bland alla uttag. TJOPPP så blev det kortslutning i alla 5? eluttag, datorer, skrivare ja de mesta stängdes av. :P

Där slutade min karriär inom EL branchen! (: soo long


Kommentarer
Postat av: storre

aha så det va du som förstörde hela datornsalen :O :D

2008-05-24 @ 11:43:08
Postat av: Linda

haha ja precis ;)

2008-05-27 @ 11:45:08
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback