(:

Idag hade jag förväntat mig att få sova ut eftersom jag är ledig. Men eftersom bilen var tvungen att besiktas så gick jag upp halv sju för att först lämna mamma i kungsängen och sen åka till enköping för att besikta bilen. När jag gick upp så kände jag mig inte så motiverad för att klä på mig eller sminka mej. Jag drog på mej ett par mjukisbyxor och ett par lurviga grodstrumpor som jag drog upp en bit. Överdelen bestod av en ljusblå golftröja. Håret satt i en knut och ingen make up var målad utan satte bara på mej glajjorna och drog iväg. När jag väl är framme på besiktningen så slår jag in registreringsnummret och väntar på att jag ska få åka in. Det kanske tar max fem minuter och då är det min tur. När jag kommer in genom dörrarna så fick jag såklart den yngsta killen som ska kolla min bil, NAJS. Han tjeckar in min outfit och ler lite, "du kan gå och sätta dig och dricka lite kaffe". Joho, tack du... Men jag hatar kaffe. Så det blev ingen kaffe med det blev en felfri bil! (: Åkte hem igen för att lägga mig i sängen och blunda igen, vaknade infe försen 10.55 då älskling ringde och frågade om jag hade glömt bort honom. Jag hade ju nämligen lovat att väcka honom vid tio, ;) men men :d Han kom upp och nu är han på G till skolan.
Jag ska snart sätta mig för att äta frukost och sen kanskee sola lite? Eller är de lika kallt som imorse fortfarande?! När jag är färdig med allt ska jag hämta mammsen från jobbet och åka direkt till en arbetsintervju. Ska bli riktigt roligt och jag hoppas att de går bra för mej, Önska mig lycka till. Därrefter blir de samling till match och sen iväg till Farsta? Täby? ingen aning faktist ...

Men ni får ha en bra dag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback