yäääh

image157

Jo, visst så bjuder jag på denna bild, ;).

Igår så va vi hemma hos Jen några stycken och kollade på film och käkade grönsaker och dipp. Första filmen var jag inte så insatt i då jag mest satt och snackade. (som vanligt) Men jag har ju ijallafall kul! :D Sen satte vi på Motorsågs massaken (eller va den nu heter) och jag somnade inte, jag brukar tamefan alltid somna, men inte igår inte! Blev inte så rädd i filmen heller, förutom en gång när Jens katt hoppade upp rakt mot mej och klöste mig i armen. Jag höll seriöst på att få en hjärtattack. Katten sprang tvärs över alla som satt i soffan X antal gånger, som om han trodde att de va en jäkla motorväg. Men mysig va han i omgångar också. (: Hade tänkt att sova hos jen först, men jag hade så bråttom imorse så att jag glömde packa ner min astma medicin. Eftersom jag alltid brukar ha en extra hos Stefan så åkte jag med honom hem. Men, inte hade jag min medicin kvar där inte. Fick klara mej utan den igårkväll och imorse. Vi kom ijallafall hem vid halv tre tiden och då gick vi direkt och la oss för att sova. Imorse vaknade jag av att mamsen ringde och väckte mig vid halv elva, hon berättade att min studentklänning nästan var klar. ÅÅÅh, va fin den är säger hon, snacka om att jag blir nyfiken så jag ska åka och titta på den imorron och även prova den. Hela dagen har jag och Stefan bara legat och degat framför tv:n. Vi har kollat på Beck - öga för öga och käkat lite godis. (: Men nu är klockan snart tre så jag ska ta och väcka min baby som ligger och sover så sött.



Kommentarer
Postat av: Steffi

Är det lösögonfransar du har på bilden?

2008-03-27 @ 16:07:44
URL: http://steffigalbe.blogg.se
Postat av: jen

sötisen själv liksom! GRR!

2008-03-27 @ 19:34:04
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se
Postat av: Linda

Steffi; ja på den här bilden har jag lösögonfransar, :)

Jen; du e söt älskling

2008-03-27 @ 22:08:18
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback