tränat

Ja, har precis kommit hem från Bista, har nämligen varit där och gymmat med tjejerna (: Trevligt och jobbigt varé, men det lönar sig i längden beach body 2008. Ska alltså snart hoppa in i en varm och skön dusch, och jag har lust att stå där väldigt länge. Skulle behöva sova en stund känner jag också, eftersom jag jobbat så mycket sena nätter den här veckan så har jag inte hunnit sova ut ännu. Sover jag inte en stund nu så finns risken att jag somnar allför snabbt ikväll, :/ och det vill jag ju såklart inte. Idag kom också våra efterlängtade studentmössor, (: ååh va glad jag blev! Nu känns det mer på "riktigt". Jag lovade ju att lägga ut en bild på mössan, men jag har ingen sladd till mobilen hos stefan, så jag får vänta tills ikväll eller imorron. MEN, jag lovar att det kommer för eller senare ;). Thihi*

Vad ska jag göra ikväll? Ikväll, hm... Ska kolla på Stefans hockeymatch. A-laget kvalar ju till div 1 så jag måste ju hejja på min baby. Emma och Jennilee kanske gör sällskap? (:
Vad ska jag göra imorron? Mamma bad mig att åka med för att köpa tapeter, nisse ska nämligen göra om i vardagsrummet, (:. Kanske ska köpa lite påskägg också, som jag snart måste fylla!
Humör? Trött som f*n! Men glad ändå, (:
Göra nu? Nu ska jag fanimej duscha och sminka mig! (:

har kommit på att jag gör väldigt mycket smiles, (: hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback