Top Model

Sitter och kolla på Deal or no deal tror jag att det heter, är hungrig så jag hoppas att Stefan säger att vi snart kan åka och handla mat, :)! Hm , tror att de kanske blir Tacoos!, är fett sugen på de, ;D Senare ikväll äre TopModel klockan 9 på 3an! Det är också det bästa programet under sessen, då girlsen får nya frisyrer. Haha vissa blir skit fina medan andra knappt har hår kvar på huvudet. Ska bli spännande, kanske får lite inspiration till nästa klippning? ;) Sen tror jag förmodligen att det blir filmen; BILAR ikväll också, va ett tag sen jag såg den så jag e lite sugen. Den är ju så himla bra! :) Är ledig imorron också, så jag behöver ju inte tänka på att lägga mej "i tid" lixom.

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback