tips

Parfym tips (:

image156

Celine dion - Belong; parfymen har jag aldrig haft på mej, därremot så luktade jag på den parfymen och då föll den mig i smak. Sen vet man inte hur den luktar på en person. Men i flaskan fick den bra poäng. Pris; ca 220:- 30ml

Versace - Bright crystal;
Har jag heller aldrig haft på mig, men därremot så har Josefin den parfymen och hon luktar alltid gott&frächt. Beskrivning - En sensuell och lyxig doft av magnolia, lotusblomma, granatäpple och ambra. Pris; ca 590:- 50ml

Dior - Pure poison; Den här parfymen bara måste finnas i mitt parfymfråd vilket den gör! Beskrivning - Är en romantisk och blommig parfym som kommer i en lyxig flaska. Pure Poison inleder med toppnoter av bergamott, apelsin, jasmin och mandarin. Pure Poison är en sensuell parfym som passar alla kvinnor.

Dolce&Gabbana - The one; Min absoluta favoritdoft! Denna skönhet är fantastisk, och man känner sig fräsch! Älskar verkligen denna parfym!  Beskrivning - En lyxig blommig och orientalisk doft av mandarin, persika, bergamott, ambra, vanilj och mysk. Pris; ca 625:- 50ml



Kommentarer
Postat av: marie

jag har den där Versace, Bright Crystal och den luktar galet gott :)

2008-03-25 @ 11:03:02
URL: http://marie88.blogg.se
Postat av: Linda

Ja visst! (: funderar på om den parfymen ska bli mitt nästa inköp.

2008-03-25 @ 18:00:31
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se
Postat av: Marie

låter ju bra ;)

2008-03-26 @ 19:01:32
URL: http://marie88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback