människan

Jo, tamefan människan är nästan hemsk. Hur kan människor egentligen leva på andras misstag?! Jag tycker att det låter helt sjukt egentligen. Men om det är en själv som står i centrum, då vill man som mest möjligt bara tysta ner allt och sjunka genom jorden. Hur kan folk bli så patetiska och göra vad som helst för att andra ska må dåligt. Hur kan folk vara så okänslosamma att man bara helst vill sig själv väl. Hur andra mår spelar då ingen roll? Det är väl klart som fan att de spelar roll hur andra mår? Är människan ett monster? Är människan en egoistisk jävel? Hur kan en så fin skapelse vara så elak? En gåta, intesant?

Vet inte varför jag skriver om detta, men jag tycker att de är sjukt hur man kan behandla människor ibland !

Kommentarer
Postat av: sara

handlar det om alla rykten från badhusfesten`?
verkar som att Bålsta en än gång har bevisat att de är skit-snackarnas-håla.
Känns så onödigt, för alla vet ju att du älskar Stefan liksom..
Jättebra blogg :D
Kram

2008-03-03 @ 22:22:37
Postat av: jen

Det har du rätt i. Det är fanimej ett mysterium..En del människor har såpass dåligt självförtroende att dem inte kan göra annat, än att sänka ner andras.

Tänk vad mycket bättre världen hade varit om det bara kryllade av lindor :D PUSS sötis

2008-03-03 @ 23:51:04
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se
Postat av: Linda

jag vet inte vad ryktena är från badhusfesten?! :/ jo, de kanske stämmer att de talas mycket skit i bålsta men det gör det även på andra ställen. Den här texten handlar inte om badhusfesten faktist. Den här texten handlar bara om människor i allmänhet. Hur jävliga människor kan vara ibland.

Ja jag älskar stefan! :)

tack för att du tycker att bloggen är bra :D
kram

2008-03-04 @ 11:23:45
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se
Postat av: Linda

Jo, hunny! det är ett mysterium...
haha nu menar jag absolut inte att jag är perfekt. för ingen är det .

Men tack för ditt upp piggande :D de behövdes ! :D
PUSS SÖT

2008-03-04 @ 11:26:16
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se
Postat av: Linda

Hm , en liten fråga...
förstår inte vad du menar med;
Känns så onödigt, för alla vet ju att du älskar Stefan liksom..

vad känns onödigt?

kram

2008-03-04 @ 20:11:12
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback