jahapp sjuk igen :/

Har precis gått upp ur min varma och sköna säng, är ju nämligen ledig idag. Och, jag kan ju säga att det känns som jag var värd att vara ledig, är nämligen såå jävla förkyld/huvudvärk osv. Somliga trodde nog att jag var jätte bakis i lördags (stefan) men jag var sjuk då med! Och det blev ju inte bättre av att man vaknade upp på söndagen och skulle iväg och spela match. Men jag va så jävla spelsugen så de va klart jag hängde med! :) Så nu mår väl jag sisådär. Mamsen är guldvärd då hon stannade och köpte min dyra jävla medicin för luftvägarna. Mina förkylningar blir ju bara värre eftersom jag har astma och sånt sheet. Men det är väl bara att trycka ner alla möjliga mediciner, pulmicort, nässpray, astmapiller, c-vitaminer, mittvalkvinna (bra för lågt blodtryck) etc. Känner mej som värsta pillermissbrukaren, MEN jag behöver vart enda piller! Så nu ska jag ta en kopp te med honung! :D och sen duscha och göra mej iordning!

image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback