hmf

Ja, jag tänkte att jag skulle skriva nått men jag tror inte att jag orkar ... Kan skriva lite kortfattat; gårdagen jag kom till Jen ungefär vid sex, vi fixade oss&käkade, resten av girlsen kom vid sju. Vi hade som mål att gå till rilles halv elva, vilket vi inte lyckades med denna gång heller. Vi hade nog så kul helt enkelt att vi glömde bort tiden ;) . Vet inte riktigt när vi kom till rilles, men väl inne på rilles va de partyyyyye! :) hade mkt trevligt, dansade, drack lite och träffade underbara vänner. En lyckat kväll vare ijallafall från min sida, fick stjuss hem av kenny när rilles stängde, extremt mycket tack för det! :) kom till Stefan typ tre tror jag nog att klockan va, och då kan jag säga att de va grymt skönt att ta bort maken och krypa ner i sängen. Sängen är fanimej guldvärd! Vaknade upp imorse med lite huvudvärk, men man mår väl som man förtjänar ;p haha. Dagen ska ijallafall bara bestå av en massa mys! Ska inte anstränga mej ett dugg. Ska va hemma hos mej och käka tacos och kolla film. Ska bli skönt efter en härlig fredag :p. Måste ju även ladda upp inför morgondagens match, ;p mot danmark! Men nu känner jag att inlägget börjar bli längre än planerat och orkat. Så det blev ju inte alls så kortfattat ^^ haha. Nu ska jag ijallafall smeta på lite make så att jag är klar tills stefan kommer hem, ska nämligen till hans farfar och vara social. Och, jag känner ju verkligen för det idag ;p (IRONI) haha. nej nej , ska nog klara av att vara lite trevlig&social :D. Har inte laddat in bilderna ännu från igår, så de kommer kanske lite senare ;) OM, jag orkar såklart.

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback