fest fest fest

Imorron är det studentskiva på Rilles med Glitter och Glamour tema, :) förhoppningsvis kommer det att bli e lyckad kväll med mycket festande. Frågan är bara den; vad ska man ha på sig? hmf, få fundera ett bra tag innan jag kommer fram till nått. Kommer sluta med att hela garderoben är med hem till Jen så får girlsen vara med och bestämma. :) Fast jag har ju hela dagen på mej idag att komma fram till nått bra, :) Imorron blire heller ingen skola för min del då vi ska spela fotboll i jakan. Det är med skol- laget, så de ska bli roligt. Ioförsej så måste jag gå upp tidigt, men de spelar väl ingen roll, för fuusbool är ju extremt roligare är skolan. Maddo och Jen kanske skulle ta en sväng förbi jakan och hejja lite på oss, :). Första matchen tror jag började 9.20 och andra matchen någon annan tid ;p, i dont remember. Nej nu ska jag fanimej klä på mej, har suttit och datanördat i morronrocken alltför länge nu! Måste också måla fejset lite :). Sen vet jag inte vad som jag ska tillbringa resten av dagen med. Älsklingen kommer ju inte hem försen jag har åkt så de blir inge mys med honom på dan inte. Han är långt bort, ca 3,5 timmar på nått skolgrejs, stackars honom. haha, inte roligt att sitta på typ föreläsning hela dagen, sen så har han bråttom hem för att spela träningsmatch. Nej nu babblar jag alltför mycket, skriver kanske mer sen :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback