dagens

Var på väg till tågstationen, när jag går in på en gata så är gatan full med småbarn (runt 10-14år) som är på väg åt samma håll som mig. Jag går som vanligt i mitt raska tempo för att hinna till tåget. Mitt i nedförsbacken springer två killar ifatt mig, dom kommer aldrig jämsides eftersom jag vänder mig om och kollar på dom och tänker "hm, va håller dom på med egentligen".

- Har du någon pojkvän?
Tror dom själva att jag tänker svara eller?! , jag rör inte en min utan bara fortsätter att gå i mitt raska tempo.
Killarna fortsätter att prata med varandra...
- Hon är säkert typ18år och har säkert redan körkort...
en tyst minut...
- Sen är hon ju ändå för snygg för mig...

HAHAHHAH, killar små

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback