Today...

Har jag och älsklingen lirat golf. Det gick lite bra men mest dåligt. Dock så gjorde jag ett par ;) eller va de heter ^^. Och på samma hål gjorde stefan en fågel (birdie) :P Mitt i vår lilla golfrunda började det ÖS regna men vi vek inte ner oss utan vi fortsatte att spela. Vi hann dock bara göra 9 hål. Men de kommer ju fler chanser.



Jag har också sökt ett nytt jobb men avslöjar inte så mycket mer... Wish me luck!!! Det är allt jag ber om :)

Ska snart byta om för att emmsi ska hämta mej och vi ska åka ner till träning. Ikväll hoppas jag på film och pizza eller chips kanske? Ibland får man svulla och speciellt när man vart sjuk och inte ätit på en vecka. Hade tom. gått ner i vikt så lika bra att käka lite nu, haha. Men ja skriver mer senare eller en annan dag! ;d have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback