hm

Nu har jag varit sjuk sedan i Lördags och jag börjar tröttna på att ligga i sängen och bara ta det lugnt. Men ska till doktorn imorron ijallafall så kanske jag kan få någon medicin? Om ni undrar vad det är för fel på mig så har jag smärta i magen. Inte alls roligt inte! Hoppas jag är frisk till midsommar, men man vet ju aldrig eftersom jag vart sjuk ett tag nu. Jag blir sugen på att klä upp mig och sminka mig istället för att ha mjukiskläder och ha håret i en knut och nooo make. Men sånna här tider måste väl finnas ibland också. Men de e icke kul. Jag har no aldrig sett så här mycket på tv som jag gjort de här dagars . och nu börjar The hills igen så jag skriver mer sen ... bybye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback