Fyllebrännboll

Träningen på kvällen slutade runt halv åtta, jag och emmssii hoppade in i duschen på Björkvallen för att göra oss fräscha! Vi sminkade oss och fönade håret. Tillslut kom också Jen för att göra sällskap (: Vi åkte sedan hem till emma för att lämna väskor och sådant. Emmas mamma var så snäll och körde ner oss till gröna dalen. Vi gick först till Ica för att köpa groggvirke. På ica träffade vi även josse och jossan (: När vi var klara bar det av till brännbollsplanen! Kvällen var skit najs och det var kul att kika brännboll, (syftet med brännbollen var att få veta vem som skulle få springa ut först av klasserna i Fridegård.) Dock så har jag ingen aning om vem som vann och det vet nog ingen annan heller. Bollarna gick sönder? eller försvann? Men men, vem bryr sej? vi hade riktigt kul ändå!

Jag och jossan fastnade i staketet och mina jeans gick sönder, jag har fina foton från det som jag ska lägga ut sen när jag kommer hem :D. Blev kanske lite för mycket vin men de får man ta (: hade en riktigt trevlig kväll. Jen mådde inte så bra så jag ringde dit Mika och Elias för att hjälpa henne hem !  S ö t n o s

Jag slapp gå hem själv ijallafall då söta Berra gick med mej! (: t a c k  v ä n n e n !


Kommentarer
Postat av: Jossan

hahaah den kvällen! Happy happy!! :D :D :D :D <3

2008-06-10 @ 14:38:48
URL: http://j00ssan.blogg.se/
Postat av: jen

hahaha, jag mådde bättre än nånsin ju ;D gullungeeee

2008-06-10 @ 18:34:59
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback