bloggtorka

F Ö R  V I  H A R  T A G I T  S T U D E N T E N . . . . .



hm, man kan ju säga att jag har sugit på att blogga den sista tiden. Men jag har varit så super upptagen. Jag har blandannat TAGIT STUDENTEN! fyy fan va vi är bra!!!! Det finns en massa bilder och sånt som jag ska berätta för er bara jag har tid.. Jag lovar! :D

Nu är jag hos maddo och vi har legat ute och solat hela dagen (: käkat jordgubbar med glass, mjölk, socker och maränger. SKit mysigt.. Jag försöker också få maddo att starta en egen blogg .. kanske lyckas ^^.



Ikväll blire träning och sen ska jag kolla en sväng på fyllebrännbollen, kanske blir det lite vin för mej med ;)

H A V E  A  N I C E  D A Y


Kommentarer
Postat av: storre

GRATTISSSSS :D:D:D

2008-06-10 @ 11:00:49
URL: http://storre'
Postat av: Linda

tack sötnos (:

2008-06-10 @ 13:22:45
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback