Au pair

Sitter här och funderar på vad jag ska bli när jag blir stor... Undra om jag skulle klara av att åka till USA för att vara Au pair i ett år?! Skulle nog vara hemskt roligt men skulle jag klara av att lämna allting som jag har här hemma? En underbar familj och underbara vänner och en underbar pojkvän! Jag vet inte om jag skulle klara av det, finns det möjlighet att åka som au pair i tre månader eller nått? Så ett man inte är borta ett helt år. Jag måste nog kolla upp det, ;p de kanske finns en möjlighet att bara vara borta en kort period. Ingen aning faktist, :S ni kanske vet? eller ni kanske till och med har varit au pair?! hmm, vad ska jag göra med mitt liv?! :d

Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Hej på dig! Tävla gärna om massa biobiljetter på min blogg =)

2008-06-30 @ 18:32:35
URL: http://MariaMelle.blogspot.com
Postat av: storre

vad är au pair ? (A)

2008-07-01 @ 18:32:14
Postat av: Linda

Storre; haha sötnos, klart du vet vad de är?! Det är när man åker till en familj i tex. USA och tar hand om deras barn ;)

2008-07-01 @ 19:04:45
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har hört att det inte går i mindre än ett år, det svaret fick jag när jag frågade iallafall :/

2008-07-11 @ 18:16:45
Postat av: Linda

okej, vad tråkigt .. :/ men tack för kommentaren (:

2008-07-12 @ 12:09:34
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback