8 juli

Gick upp med tuppen imorse, man kan ju undra varför jag tyckte att de va så jobbigt när jag får sova ut så många andra dagar. Men jobbigt äre och man hade inte så mycket val. Skulle nämligen till arbetsförmedlingen och visa lite papper. Hade bestämt mig för att cykla ner och visst gjorde jag de. Men, de va så himla kallt, drygt 12 grader och jag hade garanterat behövt vantar om jag skulle gjort om det. Men nu är jag inne i värmen igen. Gick fort hos arbetsförmedlingen eftersom jag var först där. När jag kom hem till Stefan igen bestämde jag mej för att söka ytterliggare jobb. Men då när jag specis gått in på ams.se ringde mobilen. Woohoow, ska på arbetsintervju imorron bitti. Jag avslöjar dock inte vart eller när eller hur. Skriver senare hur det gick och jag hoppas att de går vägen. Någon gång måste väl jag ha tur också? eller? Jag kanske inte är nått litet lyckopiller. Men ni kan väl vara snälla och önska mig lycka till?! (:

Nu till vädret... Va fan har hänt med vädret? Hm, den globala uppvärmningen som vi pratat om så mycket de senaste åren. Jag tycker snarare att sommaren blir kallare, :( Sommaren försvinner och vintern försvinner, hm kommer vi enbart ha en massa höst och vår framöver? deprimerande tanke. Hursomhelst så hoppas jag på bättre väder snart innan jag bleker bort, jag har ju knappt solat en dag ännu och snart har hela sommaren gått. Men de finns en positiv sak, nu är det bara 8 dagar kvar baby! Sen är det exakt 365 dagar kvar till Systemet! Hah najs!

Om ett tag, ja sissådär vid 12 snåret kommer Stefan och Eva och hämtar mej för att vi ska luncha hos Stefans mormor. Mysigt värre va! (: Igårkväll va de film mys med Stefan, Jettis, Mika o viktor vi såg hm, ?! Finding Neverland? tror jag minsan att den hette, sorjslig och helt okej måste jag säga att den va. Ikväll tror jag att de blir Horton för mig och stefan! (: Om vi inte blir fler? :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

vinter jackan tror jag inte man behöver rikigt ännu ? ;D

2008-07-14 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback