The days with agera

I tisdags jobbade vi hela dagen som jag skrev i ett tidigare inlägg. Även om de inte är ett så jätte roligt jobb så är det helt okej. Sen blir de mycket skratt pga de som jag jobbat med! (: På kvällen blev det ju middag och film. KOllade på Love and others disasters, som jag gillade väldigt mycket. Efter filmen ringde Oskar och han va utanför med Wilda. Så jag följde med dem ut på en promenix. Jätteroligt att träffa Oskar igen eftersom det var ett tag sen. Pratade och skrattade en hel del, :) Kom hem till kusiner och gick och la mig direkt eftersom jag skulle upp halv sju.



Vaknade och gjorde mig iordning för dagens arbete. Satte på mig den supersnygga fleesetröjan som vi tagit på kontoret. Eftersom älsklingen min fyllde år igår så skickade  jag ett grattis sms på morgonen. Vi jobbade hela dagen och vid kvart i fem va vi i sumoan igen. Jag skyndade mig att springa upp till fia för att pröva en ur söt klänning som jag kanske ska köpa (: Sen sprang jag till farbror o faster för att hämta mina saker. Jag sprang sedan till tåget för att hinna. Jag tar upp mitt bank kort för att betala resan, (2min till tåget tåg) - Nej, får jag som svar av gubben i hålet. Kort automaten är trasig. Helvette vad irriterande tänker jag som nu skulle missa tåget. Jag skulle ju till älskling och fira honom. <3 Men jag springer upp till en mataffär och handlar nötter och tar ut pengar. När jag nu kommer ned till stationen (tio minuter senare) är det okej att bara passera. Ni vet när de står CLOSED på en jävla skylt. Vadå kunde inte bara idioten i hålet låtit mig gå förbi innan då? Nej nu fick jag vänta en halvtimme på nästa tåg :@ Men tod Kungsängen tåget för att "roa" mig. Tåget fastnade mitt i en tunnel mellan kunsängen och kallhäll. Ensam i mörkret sitter jag i den där jävla tunneln. GAAh, vad jag hatar elektronik ibland. Men nu tycler jag att det är tillräckligt med aggrissioner. Ska möta Jen om en halvtimme.

Stefan 19år den 2 Juli Ett stort GRATTIS älskling


jag kan visa mina presenter sedan (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback