Önskelista

Om precis 8 dagar fyller jag 19 vettni ;)
Så jag tänkte göra en liten önskelista för skojjs skull.

Lindas önskelista

• Jag har hittat en supersöt rosa klänning som jag verkligen önskar mig.

Klänningen är från Ginatricot 249:-

( det går tyvärr inge bra att ladda upp en bild på den :,( )

• En brun axelväska

• En bil så att jag får mer användning för mitt körkort (:

• Smink



• Tekula till min flytta hemifrån samling


• Pengar



• Smyckes träd/hand



• Filippa K muggar till min samling (:



• Underkläder går alltid hem :D

• Presentkort på Kicks och



Någon som har nått förslag på fler bra saker att önska sig?

Kommentarer
Postat av: Maddo

Vad sägs om ett par blåa trosor med en rosa rosett på från H&M, och ett par gula porr-mammatrosor oxå från H&M? ;)

2008-07-09 @ 20:38:15
Postat av: Linda

Haha den iden låter alldeles fantastisk! (:

2008-07-12 @ 12:08:15
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback