LALA ;D

Nu har jag fyllt 19år och jag ser inte en dag äldre ut, :p sitter och söker jobb och väntar på svar från jobbintervju. Men får vänta tills nästa  vecka. Min födelsedag var bra och mysig. Fick lite allt möjligt, presentkort, pengar, skor, Filippa K muggar, underkläder och flytta hem ifrån saker etc. Åt tårta och käkade gos kyckling med fäskost, dragonsås och ris. Igår lagade jag mat potatisgratäng, fetaostsallad och stefan grillade, sen kom även Jen och åt med oss. På kvällen spelade vi lite spel och kollade på två filmer. Första filmen var Alvin och Gänget som enligt mej borde heta Dave och gänget. Filmen va super bra och man blev helt förälskad i de söta små korrarna. Vem vill itne ha en sjungande ekorre lixom?! Andra filmen somnade jag och stefan till så emma o jen fick kolla klart själva. Gick upp sju imorse för att spela golf med mamma, pappa & stefan. Gick förvånansvärt bra måste jag säga! haha, men dock så slog jag av en av stefans klubbor :O oouups! sry baby! Men de va ingen fara me de, han använder nämligne inte den klubban, hhaha nej itne nu längre iaf, inte ens om han vill. Men nu är det 50min kvar tills jag ska jobba pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback