Kista

SItter hemma hos Emma nu efter en lång och rolig kväll i Kista. Kvällen började med pizza (Sallad) hemma hos emma och efter det lite make för att sedan dra iväg till Kista och kolla på bio, Redan på motorvägen började det roliga då vi blev baaatlade av två trettiotaggare. Emma och jag körde om en jeep och efter två sekunder va jeepen framför oss igen.. eftersom vår hastighet var högre så drog emma på en omkörning igen, vi ser hur trettitaggarna sitter  och ler och kör genast om igen  och vinkar och lee. OMG, sen håller de på så tills gubbarna kör av. Jag och emma som alltid brukar skratta, skrattar nu ännu mer än vanligt XD. När vi väl kommer till kista är det gratis betalning ;) woohooow! Vi får även flörten (slängpussen&nicken) av en , jaa .. kille! Vi fortsätter upp för rulltrappan och går mot bion, vi bookar två biobiljetter till Mamma Mia. (: Vi shoppar lite och jag köpte en blommig jätte söt klänning och ett par trosor och emma shoppade en skit snygg kofta och ögonfransar (: När klockan tickar och vi måste springa till toaletten och sen mot bion och lämna biljetten...

Han biljettmannen:

- Rakt fram till höger...

Vi:
- Okej (och vi går)

Jag tar riktining mot Salong 9 för att se den efterlängtade filmen Mamma Mia. Dörrarna är stängda men jag och emma tänker att vi är ju trotts allt lite sena, så vi öppnar dörren och går in. KOLSVART!!! Vi går upp för trappan i tron om att det är reklamen som rullar. Vi ser att salongen är helt proppfull och vi är uppe för trappan, i handen har vi två stora läsk och världens största popcornkartong. Vi ser att de ser lite trångt ut så vi går ner för trappan och ska gå runt, men jag kollar på biljetten igen och ser att det står RAD 9 SALONG 10. OOOUUUPPPSSS, jag och emma tar löpet och kutar ut med skrattanfall. Pinsamt

Efter filmen blev det en sväng förbi donken då Henke, Bante och Dick jobbade. Jag och emma köpte oss en stoor glass och smaskade på, (:

Nu sitter vi hos emma igen och chillar utan killar ;)


Henkes proffsiga glassar :d


Emmas snygga kofta


Min söta klänning


Kommentarer
Postat av: jossan

emma har koftan åt fel håll ;)

2008-07-20 @ 08:55:33
URL: http://j00ssan.blogg.se/
Postat av: Linda

haha men visst är det snyggt åt det hållet också :)?

2008-07-20 @ 12:22:45
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha! Det va så kul för vi sa faktiskt det men det kändes fel att ha den åt andra hållet xD

2008-07-20 @ 12:23:04
URL: http://j00ssan.blogg.se/
Postat av: jossan

haha jaa det är fint med båda :D ahha ;)

2008-07-20 @ 18:02:55
URL: http://j00ssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback