In uppsala

Jag sitter nu hos mina underbara kusiner i en underbar lägenhet (som jag gärna vill ha) i centrala sumpan.. Och jag har såå mysigt! Min farbror har precis bjudit mig på middag på en resturang. Vi åt sovilaki (eller hur de nu stavas :p) och pratade en massa (: Nu sitter jag och datanördar medan tompa kollar på golf guiden ^^ . Jag, fia & hanna (man kanske ska säga städpatrullen med dem heta moovesen) har jobbat hela dagen i Uppsala, :p imorron ska vi upp lika tidigt (halv sju) för att gå till kontoret och åka till uppsala..  Men jag e så glad att jag jobbar me dessa underbara människor (:

Ikväll har jag inte någon aning om vad jag ska göra, nått förslag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback