Gröna Lund


Gårdagen befann jag mig på Grönalund i hela 10 timmar. Jag, lillebror, stefan och Emma åkte in med 10.47 tåget för att åka karuseller hela dagen lång. Vi började såklart med min egna lilla favorit Pop Expressen, sen löd dagen av en massa karusellåkande och massa ätande, ;p. Dock så gick en del karuseller sönder och vilja veta hur säkerheten är? efter allting man hört om Liseberg så blir man ju lite nervös. Berg & Dal banan fastnade när människor satt i den i någon timme? Sen fick karusellen åka själv i kanske en timme. Hur säkert är det då att sätta sig i den igen?! Tilten gick inte heller att åka utan någon anledning? Även en ny karusell för iår, "Elefanterna" var tydligen också trasig. Man börjar ju verkligen undra?! Är tivolin säkert? Hur bra är verkligen säkerheten? Men vi överlevde trots allt en hel dag på Grönan! Och var hemma runt 00.15. Jag vann även en rosa liten apa som var supersöt! När jag gick och la mig kunde jag dock inte sova eftersom det kändes som hela sängen snurrade som Extreme. Men tillslut somnade jag till (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback