beachen

Nu bär det snart av till stranden, ska bli skönt att ligga och sola med cocosolja i värmen. Jag älskar lixom sommaren, jag trivs som handen i handsken. Det är först nu som sommaren börjar på riktigt, idag skulle det bli upp mot 28 grader och jag klagar inte (: Tycker inte ni om sommaren är helt underbar? Ja asså, när det väl är sommar och inte bara klassisk "svensk sommar" med regn och 15 grader. Men men sluttjatat om dåligt väder, nu ska jag gå  ut i värmen med min supersöta bikini och njuta av att sommaren är här (: Gör det ni också!




Kommentarer
Postat av: emelie

svar: JA, trasdockorna! Kan fortfarande signatur melodin =P hehe

2008-07-24 @ 18:17:49
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback