Vi

Gud vilken mysig helg det har vart, inte för att jag riktigt vet vad jag gjorde i fredags.. :S minnet kommer väl tillbaka snart, jag tror att det var den kvällen som jag, stefan, jen och thanger kollade på två bring it on filmer, ! :D isåfall var det jätte trevligt ;p. Sen i lördags gick jag upp vid tio för att köra till enköping, shoppade lite och fikade med mor o far. På kvällen var jag och jen hemma hos mej och kikade film och sov, ;p. :D fast nu märker jag att dagarna inte räcker till, så det kanske var i torsdags vi kolla brint it on? Eller skit samma, vem bryr sej? Jag, josse, jen och emma spelade ijallafall spel, drack och käkade hela lördags kvällen/natten, gud så mysigt! :D Vi spelade bla. lika par leka bäst, haha och jag och jen var gryma ! :D HAha! Vid 03.00 ungefär så körde emma hem mej och jen till jen! :D Så jag och Jen kollade lite skolkattaalog och la oss vid halv fem :/ omg vad trött man var. haha, sen kom kissen och sov breve oss, jag tror jag har slick sår på hakan så som kissungen slickade. Haha, han var så gosig och myste och klappades med tassarna! Men han är ju lite busig oxå, ;p. Men men jag har faktist inte tid att blogga nu, jag måste verkligen plugga . :S så jag bloggar mer sen..  byebye

Kommentarer
Postat av: jen

saknar dig tuss! snart kommer du få ett sms av mig, hihii...:)

2008-01-10 @ 14:30:23
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback