Okej...

jag e fanimej sämst på att svara, haha! :p


ska blogga en snabbis eftersom jag egentligen inte har tid, ska nämligen plugga, duscha och smika mig. Funderar på att be farfar att köra mig till 13.50 bussen, och då har jag ganska bråttom om jag ska hinna plugga till mitt prov imorron också, men men de löser sig brukar jag säga. Jag är ledig idag och det var otroligt skönt att sova ut, jag vaknade typ halv tolv.. Men storebror kom in vid typ sju och skrek att jag inte fick missa sju bussen, han retades bara som vanligt... Men det gjorde väl inte så mycket eftersom jag fick sova hur länge jag ville sen. Gick upp och gjorde omelett till syskonen och mej själv. =D. Okej , jag har fanimej inte tid med att blogga nu, jag måste springa ner och duscha i våran nyyyya dusch! =) Sen ska jag väl klä mig och sminka mej! ses på 803an?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback