Myskväll :D

Sitter hemma hos Andreas och har precis brottat nerJen i sängen och jag vann såklart ! :D Andreas och Stefan sitter som två nördar och  spelar hockey tv-spel, herregud! Och inte nog med det, Jennilee är ute och röker nu, :S, jag måste styra upp det där snart. Vi spelade tecknet tidigare på kvällen och man kan då också säga att jag och Jen ägde stenhårt, fast egentligen inte. Vi vann inte, men vi hade bra kommunikation! GAaahha! ;).
Senare ska vi kika lite film och sova tillsammans igen, ;p jag vene hur jag ska klara mej utan att sova med Jen när skolan börjar igen, har ju sovit med henne varje dag typ, och det är så mysigt! :D Men men, nu kom hon in igen och jag ska vara lite social!


"Jen vill ligga med mig också, Men det GÅR inte!"

Kommentarer
Postat av: jen

Nej jag vet verkligen inte hur vi ska klara av det gumman :( hahaha.. nej det är ju typ fysiskt omöjligt..och psykiskt.. om du vill fortsätta varamed stefan,.. JÄVLA FAN!

2008-01-04 @ 00:21:56
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback