Lite av varje!

Åh, jag som var inställd på att sluta sent idag, men icke! SKÖNT! Jag gick upp kvart över sex imorse för att hinna med 07.10 bussen. Kom till skolan vid kvart i åtta, tur att Jenny var med annars hade jag fått sitta själv i 45minuter. Gick på första lektionen, vilket var massage kursen, det enda vi gjorde var att få tillbaka provet och ett slut betyg. Jag fick nöja mej med ett VG. Fråga mej inte vad jag skulle gjort för att få ett MVG, inte ens läraren vet nog det, men men. Fick sen vänta på nästa lektion som inte började försen 45minuter typ. Då hade vi samhällskunskap till klockan tolv. Svenska lektionen har jag ledigt ifrån eftersom jag redan har redovisat. Efter Svenskan brukar jag i normalt fall ha idrottsprofilen, men det var tydligen bara tre stycken som skulle dit idag.. Så läraren gav oss ledigt! GUD så snällt!!!  Måste också berätta att jag fick MVG i Naturkunskap A kursen och är otroligt nöjd!
Josefin den sötbollen körde hem mig så nu är jag hemma och har precis ätit en hemma gjord kinesisk wook, hur gott som helst. På wooken la jag chashew nötter (eller hur de nu stavas...). Men gott va det ijallafall, snart ska jag äta en semla till efterrätt tror jag! :D
 - här är min supergoda wook! smakligt va´de!
Men gud, jag har inte lagt in ett endaste foto från nyår så jag tänkte passa på nu när jag ändå har valt rubriken; lite av varje! :p
Jag har inte så många bilder på min data, men här är lite smakprov! <3
 
Sen ska jag ju också måla om mitt rum i en skit snygg grå färg, till mitt rum har ja köpt en lampa, en såndär med papper typ! :) Jag tycker ijallafall att den är snygg, och den kommer passa in jätte bra med mitt snetak! Det blev riktigt härlig belysning när alla andra lampor var släckta. Kommer bli ett riktigt mysigt rum tillslut! :D


Kommentarer
Postat av: jen

jag tror det kommer bli skit fint i ditt rum sötis! :) och guud så läckra bilder du har lagt upp! ;) puss på dig likosm :)

2008-01-14 @ 14:06:35
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se
Postat av: Emma

Smart att lägga på nötter :O Sluta upp med det ;P
Duktig är du i skolan iaf sötis :) hihi..

2008-01-14 @ 16:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback