inget speciellt.

Nu kan jag äntligen ha tid för att blogga igen, har lixom inte hunnit, sen en dag när jag skulle blogga så gick det inte. Blir så irriterad ibland. Började skolan förra veckan, jaha tillbaka till verkligheten, suck! Menmen, helgen kom fort och jag, jen, stefan och thanger kolalde på Gone i fredags. Filmen var riktigt bra, lite sorjslig. Har målat stefans rum också i grått, han härmar mej ;P. Jag hade bestämt mig för att måla mitt rum, ja i grått. Helt plötsligt skulle han också måla om, i ja.. Grått. :D haha, men men inte samma gråa färg ijallafall. I lördags skulle jag och Jen på fest, men det blev ju inte riktigt så... Vi hade fixat till oss och skulle gå, Jen ville ha cigg så vi var först tvuyna att gå till Shell för att köpa det, oj oj oj vilken lång väg. Vi vek av på vägen ner mot vivo, orkade inte gå hela vägen. Då kom det galna hundar, :S som lät som vargar, haha, jag och Jen började springa en bit, tills dom var borta ^^. Sen så kom vi till vivo, inte en jävel kunde köra oss, så vi fick sätta oss på bussen för att åka till kalmarsand. Men när vi är nästan framme så svänger bussjäveln åt andra hållet, orka. Vi gick av vid Napoli. Skulle vi gå till kalmarsand härifrån? knappast, så jag och Jen började att traska hemmåt. Lifta? Ja såklart, de kan man ju alltid göra. Då efter ett tag så kom det en bil, som tutade, jag fick värsta läget för att lifta så jag börjar vinka och vinka, Jennilee får panik, haha hon ba skriker att jag ska sluta vinka, ska du lifta med en svart skåpbil. Ojdå , nej kanske inte .. :S Så vi fick gå hela vägen hem... Men det var inte så värst jobbigt.

Har beställt lite kläder också;



Kommer bli skit snyggt med grått , :D Längtar tills jag får hem sakerna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback