28 januari

Idag har jag vart hos doktorn, fick ta lite prover och sådär för mina eländiga förkylningar. Hoppas att dom hittar felet snart så att jag kan gå runt att vara frisk någon gång. Doktorn kanske amputerar hela nosen, =/. Eftersom Stefan slutade tidigt så förljde han med mig dit och som tack så bjöd jag älsklingen på fika efteråt. Vi har ju 2år och 5månader idag, <3. I jakan träffade jag även Jennifer och som vanligt blir vi lika glada och säger också som vanligt att vi någon dag måste hitta på nått, vi snackar för mycket och för liten verkstad. Vi måste tamifan göra nått snart, det var ju år och dar sen. Nu ska det bli ändring hoppas jag?! =)

Juste, jag snackar hela tiden om att jag måste träna för att inte bli för rund, och tränar verkligen. Så jag gick in på viktväktarnas hemsida för att räkna ut mitt BMI. Det visade sig att jag var underviktig. Ska sluta med tankarna på att "banta" eller "gå ner i vikt" eftersom det egentligen inte ens behövs. Jag är ju inte ens tjock!
Såhär sa viktväktarna till mig;
                         
                         

                               Du ska inte gå ner i vikt!             

            

Det finns inga medicinska skäl för dig att gå ner i vikt. En viktnedgång kan till och med vara skadlig för din hälsa. Du får inte bli eller vara medlem i ViktKlubb.se om du är underviktig. Vi accepterar inte medlemmar som har ett BMI under 20. Målet för dig bör vara att leva sunt - inte att gå ner i vikt.

PS. BMI (Body Mass Index) ska inte ses som ett exakt mått på eventuell över eller undervikt. Om du exempelvis är mycket muskulös kan du få ett högre BMI.

                      
Mitt BMI var 19,2 alltså underviktig.

Vill du veta om du är överviktig? www.viktklubb.se

Kommentarer
Postat av: jennifer

lilla knäppis, du gå ner i vikt? i dont think sooo!

och jajamensan, det ska bli ändring! förut sågs vi ju iaf i skolan hela tiden, nu blir det aldrig av. buhu. saknar dig vännen!

2008-01-28 @ 22:39:36
URL: http://linnjenniferlantz.blogg.se
Postat av: Linda

nej ska nog sattsa på att äta sunt kanske ;p

saknar dig mycket hjärtat!

2008-01-29 @ 09:37:17
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback