24 januari

Jaha, kom precis hem till stefan efter en lååång (2tim o 45min) lång körlektion. Kan ju säga att jag är en aning trött. Inte nog med det, jag fick ju gå hem från körskolan också, det tog sin lilla tid eftersom det blåste storm, så nu kan man säga att jag har en aning ont i öronen. Tänkte hälsa på Jen eftersom hon bor precis där, men jag va tvungen att skynda mig till stefan för att byta om/ käka och sticka på träningen. Så jag har egentligen inte alls tid för blogging, jag måste fanimej käka, och jag e enormt hungrig. Måste bara säga att jag, Jen och stefan kikade på Gossip Girl igår och jag måste säga att de är grymt bra! =) Värt att följa!


men men ska käka nu, XOXO

Kommentarer
Postat av: jen

mm det rockar :D vi kan se klart ikväll.. hihi.. pussgull!

2008-01-26 @ 15:07:52
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se
Postat av: Linda

hihi, det är så otroligt bra! :)

2008-01-29 @ 09:37:56
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback