21 januari

Nu är det måndag, första dagen på veckan och det är flera dagar kvar tills det är fredag. Men veckan går förhoppningsvis fort och på fredag är det studentskiva! :) ska bli riktigt roligt, känner för att ha skit kul. Jag är ju ledig på onsdag också så det känns bra, synd att jag inte är ledig på fredag.. Då hade jag kunnat leka med Jen hela dagen. Vi träffades aldrig i helgen eftersom jag hade fotboll och stefan var/är sjuk stackarn. Så ikväll ska jag hem till honom och pyssla om honom lite. Han är värld det, :D , Ska träna ikväll också, det är Judo och det var ganska jobbigt förra veckan så jag kan tänka mej att det är lika jobbigt idag. Men det är ju absolut roligt också, annars skulle jag ju inte gå dit. Imorgon börjar jag 10.05 så det blir ju lite sovmorgon, men jag ska jobba på kvällen så de e väl sådär. Eller Gustav ska jobba, tror det är hans sista dag samtidigt som jag jobbar, så de e väl lite tråkigt. Men men nu ska jag måla naglarna och daniel (lillebror) ska spela. Skriver mer sen, byebye


Kommentarer
Postat av: jen

jaa, fatta mysigt vi kunde haft likssooom..:) SVÅRSLAGET! PUSS ÄLSK

2008-01-23 @ 12:25:23
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback