17 januari

Today, jag ställde klockan på 06.45 för att hinna göra mej iordning tills josse skulle komma och hämta mig vid 08.10. Men när klockan ringde så insåg jag att jag inte orkade gå upp så jag ställde om klockan till 07.00. Klockan ringde vid sju och jag orkade inte gå upp då heller så jag ställde om igen på 07.15 Den gången när klockan ringde var jag illa tvungen att gå upp. Jag sminkade mig och drog på mig ett par mjukisbyxor och en mjukiströja. Hade nämligen bara en lektion mellan 8.30 - 9.30. Sen skulle jag åka raka vägen hem till Stefan för att sova lite. Jag väntade på att Stefan skulle sluta vid 11.15. Medan jag väntade snackade jag med Märta och Denise :D! Sen kom även Jen och Emma. Och sist kom lilla Stefan :D. Jag tror att jag hade VÄRLDENS tyngsta väska med mig idag med både träningskläder/smink/perfymer/kläder/skor etc... Så Emma sötnosen körde hem mig och Stefan så att vi slapp gå med den tunga väskan. Det kunde nästan se ut som väskan var ute och gick med mig. När vi kom hem till Stefan gjorde vi nachos och drack jouice, mums! Älskar nachos! Fast Stefan tyckte att det var ganska starkt, haha. Jag brukar vara känslig för stark mat men då e han fan ännu klenare ;). Sen hade vi en liten brottningsmatch, jag skulle vilja säga att jag vann (och det gjorde jag enligt mig) men Stefan skulle bara säga att jag ljuger då. Så det är bättre att vara tyst. Hihi. Sen gick vi ner och målade lite i hans rum och så.. När klockan var kvart över tre typ så hämtade mamma mig och vi åkte till Enköping. Hade nämligen körlektion vid 16.05. Körde och körde och det gick väl bra :D Sen tog jag och mamma en sväng förbi donken! Nu är jag äntligen hemma hos Stefan igen men ska snart åka igen, ska nämligen träna 21.15-22.30. Sen har jag blivit så himla duktig så att jag gör 100 situps om dagen! Det är väl rätt bra för magen och beach body 2008! :D haha. I helgen ska vi spela cup i viksjöhallen och jag hoppas få en stooor publik! :D Men de väärsta är att jag inte hinner vara med Jen så mycket eftersom det är fotboll hela helgen. Men hon kan få vara en maskooot! :D haha. Men men nu ska jag inte skriva mer för ni orkar väl ändå inte läsa allt.. Have a nice night! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback