16 jan

Sitter i skolan nu, känns otroligt onödigt att vara i skolan idag. Kom till skolan imorse för att titta på idrottslektionen eftersom jag e sjuk. Måste fixa mina förkylningar snart, börjar bli lite drygt att vara förkyld jämt och att ha huvudvärk hela dagarna... Men för Josses skull så kollade jag på idrotten, :D vi skulle nämligen ha ett jätte hål från kvart i tio till kvart i tolv. "/. Men men, förresten... Imorse blev jag stoppad av polisen, jag och mamma övningskörde till skolan, med josse i baksätet. När vi nästan är framme så är det en poliskontroll, sheeet vad nervös jag blev. Fast att man vet att man inte gjort någonting så blir man ändå nervös. Jag fick visa alla papper och legitimation, sen fick både jag och mamma blåsa. Det blev negativt, men det var possitivt för mej om ni fattar. Haha, :D Fick ha en fortsatt trevlig dag sa polisen och sen fick jag åka. Haha, men de va väl förmodligen lärorikt.
Men men tillbaka till skolan, ska snart käka lunch vilket inte är så speciellt kul, det är nämligen fisk "/ usch!
Slutar ijallafall tidigt på onsdagar från och med idag, eller tidigt kanske det inte är men jag slutar ijallafall halv tre typ. Bättre än fyra! :D Ska jobba ikväll också "/, men men! Orkar inte skriva mer nu, skriver kankse lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback