söndag?

Jahapp, så vare söndag ida va? Hm, vet inte så noga FÖR NU BÖRJAR MITT LOV och jag behöver inte bry mej! :D Ska bli så otroligt skönt att slippa ställa klockan på morgonen. Ska bara ta det så lugnt som möjligt, eller ska ijoförsej jobba lite också, men inte mer än lite, haha.
Helgen har varit hel najs föresten, i fredags va vi först inne i stan och shoppade lite, jag kom hem med så mycket som två väskor, läppglans och ett par brillor. Nej mycket vet jag väl inte, men det var lite påfyllnad i rummet ;). haha
Efter stan så åkte vi till bålsta för att skynda oss o fixa oss och sen springa tillbaka till tåget för att åka hem till Maddo och ha en liten mysmiddag. Och mysigt blev det såklart, mycket skratt och mycket mer, haha. Vi färgade även maddos och josses hår och jag måste säga att det blev riktigt vackert. Vid senare så körde josse älsklingen hem mig och Jennilee till bålsta så att vi slapp åka tåg, Josse är så söt hon. Lördagen börjde med lite myspys med älsklingen, vi tog en promenix ner till centrum i solen. Efter ett tag kom eve&uff e och hämtade oss för att vi skulle åka till stefans kusin som fyllde 15, :). (Den åldern kommer man ihåg rätt bra, :) moppetiden...) Efter kalaset och mycket fikande så åkte vi tillbaka till bålsta för att käka potatisgratäng, bea & kött, fyy faaan va gott! Sen vare bara att göra sig i ordning och kila ner till Simhallen för hawaiii party! Thanger va så snäll så att han körde ner mej och Jen. :) Kvällen va trevlig och jag traska hem. Jag vet inte varför jag gick men jag gick typ 00.20? Stefan mötte mej och tur va väl det, kom hem klockan 02.00. Man kan nog säga att jag va ganska D. Men trotts kvällen så är jag inte så vidare värst bakis, :) feeetiiing najs skulle jag vilja säga! :D
Nu vet ni lite oviktigt vetande om helgens händelser, nu ska jag duscha och göra mig lite i ordning. Det är ju hockeymatch vid tre. Undra om Frida kommer ihåg det? ;) hihi .. Och undra vart min rosa/blommiga lilla kjol tog vägen =/. Måste verkligen hitta min älsklingskjol. Får nog ta och ringa jettan och kolla om hon har den hos sej. Men nu ska jag kiila så att jag hinner bli klar till tre. Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback