Sol

Vaknade efter en härlig sömn och ingen skola att gå upp till, kan det bli bättre?! NEJ! :D
Jag skulle till kiropraktorn vid tre så jag tog en riktigt lång promenix ner dit.
Det tog kanske en timme, nja inte riktigt men nästan. Skönt vare med solen mot ansiktet.
Kom dit lite förtidigt så jag satte mej mot husväggen och blundade med ansiktet mot solen. AAh, skönt!
När jag gick in för att vänta på min tid så hann jag läsa lite skvallerblaska ^^. Kändisarna gör verkligen bort sig ibland. :p Fick en rejäl knäckning på kroppen och känner mej bättre. Ska tillbaka på tisdag och göra ännu mer. Det är läskigt i början eftersom de knakar så mycket, men de blir genast mycket bättre. :) Nu ska jag kila ner och mäta kroppen, ska nämligen köpa tyg till min studentklänning imorron :D. iiih! Sen ska jag kila på träning också! :D byebye!


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-02-28 @ 18:27:58
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Linda

Tack du , :D du med!

2008-02-29 @ 21:12:48
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback