skola

sitter  i skolan och väntar på att lektionen ska börja och inte vilken lektion som helst, utan en onödig jävel... Alltså arbetsmiljö.. hm, får väl springa runt och leta efter brandsläckare och dyl. Men men ska försöka att inte vara negativ, men det är ju så himla svårt.

Jag blir så avensjuk när jag vet att alla andra har lov, utan jag nästan. Vill också sova ut på morgonen, kunna ta det lugnt och göra allt i den tiden som jag vill. Vill kunna välja kläder i en timme om så behövs, inte bara slänga på mej lite smink och kläder och sen springa iväg. Men snart är det min tur att ha lov när alla andra är i skolan. Men jag vill ju ha lov samtidigt som dom. Det är ju tur att jag och josse har lov samtidigt ijallafall :D. Men men nu kommer min lärare, ska kiila... skriver med sen om jag hinner, byebye

Kommentarer
Postat av: Bea

Stackars.. lektioner som inte känns meningsfulla är alltid såååå sega :P
hoppas du får det lite kul ändå!

2008-02-20 @ 11:51:45
URL: http://rostigcykel.blogg.se
Postat av: Linda

ja, det är så meningslöst! joda, klassen gör att det blir lite roligt :)

2008-02-20 @ 14:48:54
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback