shopping

Igår gick jag hem till jen efter träningen och drack lite vin och spelade "vem vill bli miljonär", vet inte vem som vann eftersom spelet urartade sig till mest snack ^^. Men lika trevligt vare ändå, :) Sov hos Jen också och vi låg länge och snackade skit och sånt däära! Ställde klockan på tjugo i elva tror jag nog det var. Skulle nämligen möta mor i kungsängen för att sen åka till jakan för att köpa tyg till min studentklänning. Jen åkte med eftersom hon skulle vidare till stan. Köpte tyg och det blev skit fint, :D längtar tills jag får se hela klänningen klar och på mej! ska bli sååå spännande! :D Efter tyg shoppandet åkte vi till jakan centrum för att köpa en bh, måste ju bestämma vad jag ska ha för bh under klänningen. Måste vara en bh utan axelband eftersom det ska bli en tub klänning :D. Köpte två bhar och ett par strig. SKiiiit snygga! :D Sen paket och goodis ! :D Träffade Malin och hennes systeryster i centrum också, snackade lite grann men sen skulle vi shoppa igen. Trevligt att träffas tyckte jag att de va ijallafall, de va ju ett tag sen. Hon har ju blivit stor också, 18! :D grattis!
ÅÅh, mina nya saker från Yves Rocher ghar kommit också, så jag måste hämta dom i Bro, men hur jädrans ofta är jag i bro? :S hmmf.

Nu ska jag kila ner till Stefan och Danne som sitter och tittar tv, kanske kan vi spela lite spel också? :D alltid lika roligt.


Det här bh settet köpte jag:

image87

Kommentarer
Postat av: jen

awrgg.. ett ord, - läckert ;D

2008-03-01 @ 00:37:44
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se
Postat av: Linda

haha ja skiit snyggt ;D

2008-03-01 @ 23:45:05
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback